Subject: RE: Küsimus registreeritud pagasi reeglite kohta
From: "Helen Reinhold" <[email-masked]>
To: 'Ülle Puustusmaa' <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Aug 2024 11:15:41 +0300

Teie: 31.07.2024

Meie: 02.08.2024 nr 3.3-6/24/13448-2

Lgp pr Ülle Puustusmaa,

Teie küsimuses toodud toodetele võivad rakenduda ohtlike kaupade vedamise
reeglid.

Iga toote kohta on välja antud toote ohutuskaart, näidisena lisatud
manusesse. Tootekaardis on info, kas tegemist on ohtliku kaubaga
õhutranspordis. Näidises 14.JAGU – veonõuded, mis ütleb, et tegemist on
IATA regulatsiooni järgi ohtliku kaubaga (UN1263). Tavaliselt on ka
ohutuskleebised lisatud tootele.

Kui tegemist on ohtliku kaubaga, siis palun pöörduge täpsema info
saamiseks lennufirma poole, kuna see sõltub kas lennuettevõte veab
ohtlikke kaupu ning millistel tingimustel.

Kui ei ole tegemist ohtliku kaubaga ohutuskaardi järgi, siis võib antud
toodet vedada õhutranspordis.

Soovitan siiski pöörduda vastava lennufirma poole.

Parimate soovidega

Helen Reinhold
Lennutegevuse osakonna juhataja
+372 56 30 1520
Lõõtsa 5/11415 Tallinn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Ülle Puustusmaa <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 31, 2024 9:06 PM
To: [email-masked]
Subject: Küsimus registreeritud pagasi reeglite kohta

Tere!

Küsimus on, kas registreeritud pagasis tohib lennukile/lennule võtta
tavalisi ehituspoes müüdavaid värve (laevärv, mööblivärv) ja kas on
mingeid piiranguid koguse suhtes?
Airport.ee lehel sellist piirangut polnud, küll aga soovitus
lisaküsimusega teie poole pöörduda.

Selge, et arvestada tuleb pagasi piiratud kaaluga konkreetse vedaja poolt.

Tänuga

Ülle Puustusmaa